ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

غربی ها به اردوغان هم پیمان حلقه بگوش خود هم رحم نکردند

 

غربی‌ها از وقوع کودتا در ترکیه اطلاع داشتند

   

یک روز قبل از کودتا، دولت فرانسه از تعطیلی دفاتر خود در ترکیه خبر داده بود، این مهم نشانه‌ای از مطلع بودن غربی‌ها از وقوع کودتا در ترکیه است، از سوی دیگر گولنیست‌ها هم که به عنوان کودتاگران از آنها نام برده می‌شود؛ مورد حمایت آمریکا   می باشدو  رهبر آن سلیلیان سال است  که در آمریکا زندگی می کندمی‌باشند؛  بنظر می رسد غربی‌ها اجازه چرخش بیشتر ترکیه به سمت روسیه را ندادند. وحمایت ضعیف   اخیر اردغان از مخالفن سوریه را برنتابیدند وبا این اقدام تذکر جدی وعملی بوی دادند

دو ضربه سنگین بر سر حکام آل‌سعود!

دو ضربه سنگین بر سر حکام آل‌سعود!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العالم، آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد تنها در یک روز دو ضربه سنگین به عربستان سعودی وارد کردند. 
نخستین ضربه به عربستان سعودی از طرف واشینگتن وارد شد که اعلام کرد نه تنها انصارالله را سازمان تروریستی نمی داند بلکه آنها را یکی از طرف‌های گفت وگوهای سیاسی جاری در کویت برای پایان دادن به بحران یمن می داند.

ادامه مطلب ...

شرمندگی‌ام از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست/

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس و نمایندگان دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس دهم فرمودند: اقتصاد، مسئله اصلی در کشور است و باید آن را حل کنیم، باید دید هر حرکت دولت در زمینه‌ی اقتصادی، در کجای جدول اقتصاد مقاومتی قرار دارد، تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است، شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست. 
ایشان افزودند: مسئله‌ی فرهنگ، مسئله‌ی مهمی است و در بلندمدت از اقتصاد مهم‌تر است، من در مسئله‌ی فرهنگ احساس یک ولنگاری می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی. 
رهبر انقلاب تصریح کردند: احترام و وقار مجلس باید محفوظ باشد، یکی از چیزهایی که این اقتدار را تأمین می‌کند نظارت مجلس بر خویشتن است، اگر مجلس نظارت کرد و جلوی لغزش نماینده را گرفت و نماینده توانست پاکیزگی و طهارت خود را حفظ کند، زبانش باز خواهد بود و هر جا نقطه اشکالی دید بیان می‌کند
[ سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳٩٥ ] [ ٤:٢٠ ‎ق.ظ ] [ ali p ]