ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

سردار سلیمانی در کنار دشمن شماره یک آمریکا+ تصاویر

دو عکس از سردار سلیمانی در اینترنت منتشر شده است که او را کنار یکی از مخالفان داعش و عضو فهرست سیاه آمریکا نشان می‌دهد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  وب سایت "تریت ماتریکس"؛ پس از تکذیب خبر شهادت سردار "قاسم سلیمانی،" فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حلب، دو عکس از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که سردار ایرانی را کنار "اکرم الکعبی،" فرمانده حرکه النجباء، یکی از مهمترین گروه‌های نظامی که در عراق علیه نیروهای آمریکایی می‌جنگد، نشان می‌دهد.

سردار سلیمانی در کنار دشمن شماره یک آمریکا+ تصاویر

اکرم الکعبی دو عکس از ملاقات و هم‌نشینی با سردار سلیمانی بر روی صفحه رسمی گروه حرکه النجباء در فیس بوک منتشر کرده است. در این تصاویر هر دو فرمانده کنار یکدیگر نشسته‌اند و گفتگو می‌کنند. این تصاویر در محلی که احتمال می‌رود شمال شهر حلب باشد، ثبت شده‌اند. این فرمانده و گروه نظامی وی در فهرست تروریست‌های تحت تعقیب آمریکا قرار دارند.

سردار سلیمانی در کنار دشمن شماره یک آمریکا+ تصاویر

گروه نظامی حرکه النجباء از یک ماه پیش برای حمایت از "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، به این کشور آمد. اکرم الکعبی در این مدت ضربات سختی به مواضع داعش در حلب وارد کرده است.

دریادار سیاری: هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کرد.
هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که برای حضور در آیین اختتامیه ششمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه به سیرجان سفر کرده است طی سخنانی در مرکز آموزش شهدای وظیفه این نیرو «موقعیت جغرافیایی،منابع غنی و اسلامی بودن» را موجب خصومت دشمنان دون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «ملتی که نتواند از خود دفاع کند ملت زنده‌ای نیست» گفت: در جنگ جهانی دوم کشور ما توسط متفقین اشغال شد. متفقین در این جنگ با آلمان جنگیدند و پیروز شدند و ایران را پل پیروزی نام نهادند سپس روسیه از شمال و انگلیس از جنوب کشور ما را اشغال کردند چون توان دفاع نداشتیم و چند میلیون آدم از بین رفتند چون توان دفاع نداشتند.
دریادار سیاری با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور، جوانان این مرز و بوم را بسیار با اراده و ولایتمدار برشمرد و خاطر نشان کرد: ما در مرکز منابع نفت و گاز جهان هستیم و از قبل از انقلاب هم دشمنان چشم طمع به این منابع دوخته بودند ولی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دلیل دیگری نیز اضافه شد و آن هم اصلی‌ترین دلیل تشکیل حکومت اسلامی بواسطه شعارش یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یعنی که ما زیر بار ظلم نمی رویم و مستقل هستیم ، استکبار هم با هر کشور استقلال طلبی دشمن است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه افزود: 200 هزار شهید ما برای دفاع از کشور و ناموس و برای آزادی و استقلال و اسلام جان دادند و امروز نوبت شماست با سرلوحه قرار دادن شعار«استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و البته «راه ما راه حسین است» پیش بروید.
وی در پایان با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا می‌فرمایند « اگر دشمن به کشور ما چپ نگاه کند با تیزی خشم جوانان روبرو می شود» تصریح کرد: بدانید که تا شما زنده اید و این گونه در خط هستید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کرد.

فرار داعشی ها با الاغ و اسب از حملات رعدآسای روسیه+ تصاویر

عناصر گروه تروریستی داعش برای فرار از حملات روسیه، این بار دست به دامان چهارپایان شدند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی استار، حملات جنگنده های روسیه در سوریه به اندازه ای شدید است که بسیاری از تروریستهای داعش را مجبور به ترک مواضع خود کرده است. عناصر این گروه تروریستی از هر وسیله نقلیه ای برای جابجایی و فرار از حملات مرگبار روسیه استفاده می کنند. گزارشها حاکی از آن است که پس از نابودی بسیاری از وسایل نقلیه عناصر داعش بوسیله روسیه، این تروریستها دست به دامان اسب و الاغ شدند تا جان خود را نجات دهند. 

"ویکتور بوندارف،" فرمانده نیروی هوایی روسیه در این خصوص اعلام کرد: گروه تروریستی داعش، اجتماعی از اراذل و اوباش است. عناصر این گروه پس از هر حمله، از خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و حتی الاغ و اسب برای تغییر مواضع خود استفاده می کنند. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر که عناصر داعش مواضع و پناهگاه های خود را ترک کرده اند، نابودی آنها برای ارتش سوریه آسان تر شده است.

روسیه از حدود یک ماه پیش حملات هوایی خود را در سوریه آغاز کرد. این حملات موجب وحشت بسیاری از تروریستهای داعش شده است.

 
ادامه مطلب ...

حسین ابریشمچی؛ شکنجه‌گری که از لیبرتی به جهنم رفت + عکس

مروری بر زندگی یک خائن/
او که در زمان فاز تروریستی نام‌های مستعاری چون محمود، شیرزاد و رحمت داشت، در جریان حمله جنون آمیز و احمقانه به ایران(فروغ جاودان یا به اصطلاح خودمان مرصاد) به عنوان فرمانده میدانی حضور داشت.
 
ادامه مطلب ...

دفن سیاست‌های دشمنان در سوریه/ رصد ماهواره‌های دشمن توسط رادارهای سپاه/ شلیک پهپادهای سپاه از سه هزار کیلومتری

جانشین فرمانده کل سپاه خبر داد:
سردار حسین سلامی گفت: خورشید قدرت‌های بزرگ به مغرب خود نزدیک است و خورشید اسلام در آسمان خواهد درخشید و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند جلوی این روند را بگیرد.
به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سوختگان وصل در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران گفت: امام سرچشمه نورانی برای بازیابی هویت مسلمانان و منشا استقلال و عزت مسلمانان و آزادی کشورمان بود و مقام معظم رهبری با هدایت های حکیمانه مفاهیم وحی را در جهان جاری میکند و راه را بر غلبه کفاربر مسلمانان مسدود کرده است

ادامه مطلب ...