ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

چرا امریکا مجوز اینترنت آزاد را برای ایرانیان صادر کرد؟

دفتر کنترل دارایی های خارجی امریکا(اوفک) در حالی که تحریم های گسترده ای علیه مردم ایران وضع کرده است، در اقدامی مداخله جویانه به شرکت ها مجوز داد تا در ایران اینترنت رایگان دایر کنند. 

  

در اطلاعیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است این اقدام در جهت تعهد دولت امریکا برای پشتیبانی از حق آزادی بیان مردم ایران انجام می شود.

این اطلاعیه علاوه بر ارائه راهنمایی ها و مجوزهای این شرکت ها آورده است: دولت آمریکا متعهد به برقراری جریان آزاد اطلاعات است که دولت ایران آن را از مردم خود سلب کرده است.

 نظریه: از اینکه چنین دستوری صادر شده از روی دلسوزی برای مردم ایران نیست بلکه برای رسیدن به اهداف خود برای جاسوسی، جمع آوری اخبار و اطلاعات، مداخله در بحران هایی است که از طرف خود یا عواملشان در کشور ایجاد می شود و جمع آوری اطلاعات شخصی و سرگرمی ها و علائق کاربران از طریق فضای مجازی و استفاده به موقع درآتی برای به دام انداختن کاربران به خصوص کسانی که در آینده در مسئولیت های مهم قرار می گیرند و حتی تهدید و تحریک افراد به ایجاد بحران در کشور و... استفاده می نمایند. و کسانی که در داخل کشور مقابل ایده هایی که برای مقابله با تهدیدهای امنیتی و ایجاد محدودیت برای پیام رسان های غیر بومی ایجاد می شود، می ایستند و این محدودیت ها را برای مردم وارونه جلوه می دهند و در جامعه جنجال ایجاد می نمایند،

یا با بیگانگان هماهنگ هستند و از همان دسته ای هستند که در دام بیگانه گرفتار شده اند و برای حفظ بقاء خود مجبور به همراهی با دشمن هستند  و یا از تهدیدهای امنیتی و سایبری آگاهی ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.