ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

لب را هم پس گرفتیم به زودی سربازان روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

افسران - خرمشهر را پس گرفتیم فلوجه و حلب را هم پس گرفتیم به زودی سپاه روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

خرمشهر را پس گرفتیم فلوجه و حلب را هم پس گرفتیم به زودی سربازان حضرت روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

رزمایش‌های نزاجا؛ از تاکتیک‌های ابداعی تا عملیاتی شدن آخرین دستاوردهای تسلیحاتی

و از طرفی مهمترین آفتی که ممکن است این نیرو از درون تهدید کند، مسئله سکون و رکود است، که این موضوع ارتباط مستقیمی با توان رزمی دارد، لذا نیروی زمینی موفق و زبده به نیرویی گفته می‌شود که دائما در تحرک و پویایی و اجرای مأموریت‌های عملیاتی باشد.

نیروی زمینی از طرفی دیگر به علت برخورداری از ظرفیت انسانی گسترده نیاز به آموزش‌های ویژه تخصصی و تمرین تاکتیکهای متناسب با تهدیدات دارد تا در زمان وقوع تهدید امکان لازم را به لحاظ روحی، جسمی و تخصصی برای مقابله داشته باشد.

با توجه به مطالب مذکور نیروی زمینی ارتش در طول سال چندین رزمایش را بطور تخصصی، ویژه و عمومی برگزار می‌کند و تکنیکها و تاکتیک‌های ترسیمی را با تلفیقی از تسلیحات بومی و غیربومی به نمایش می‌گذارد. 
امیر حیدری خاطرنشان کرد: در این رزمایش و رزمایش های بعدی میزان کارآمدی و تحرک را رکوردگیری می کنیم تا بفهمیم نیروی زمینی باتوجه به ویژگی هایی که جنگ های آینده دارند، اگر در آن محیط قرار بگیرند، در چه کسری از زمان دشمن متجاوز را پشیمان و اراده نیروی زمینی را بر دشمن تحمیل می‌کنند. 
ادامه مطلب ...

طی پیام هایی جداگانه ای؛امیر دریادار سیاری، انتصاب امیر پوردستان و امیر حیدری را تبریک گفت


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر سرتیپ پوردستان به سمت جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر سرتیپ حیدری به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش را تبریک گفت.

 
 فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرماندهی کل ارتش و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام ها آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان

با سلام و تحیات الهی

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری حفظه الله می باشد را از جانب خود و مجموعه دریادل نیروی دریایی راهبردی ارتش تبریک عرض می نمایم.

از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور انقلابی و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی را مسئلت دارم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به سمت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشان از بصیرت انقلابی، ایمان راسخ و سوابق اجرایی درخشان شماست را از جانب خود و مجموعه دریادل نیروی دریایی راهبردی ارتش تبریک عرض می نمایم.

امیدواریم درسایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شاهد رشد و ارتقاء بیش از پیش نیروی زمینی قهرمان ارتش باشیم.

از درگاه خداوند متعال برای شما توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم.