ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

یکی از آرزوهای بزرگ «عماد مغنیه» تحقق یافت: پس از مرکاوا و گنبد

ارتش اسرائیل

اسرائیل با استفاده از عناصر تبلیغاتی، مفاهیمی از جمله «ارتش شکست ناپذیر»، «اسطوره تانک مرکاوا» و «سازمان جاسوسی برتر دنیا» را برای ارگانهای نظامی خود استفاده می‌کرد تا دشمن را در جنگ روانی مغلوب سازد.

یکی از راهکارهای رژیم صهیونیستی 

برای تقویت ریشه‌های موجودیت نامشروع خود در منطقه استفاده از جنگ تبلیغاتی و جا انداختن اصطلاحات و رویکردهای مبتنی بر منافع و اهداف خود در سطح رسانه‌های بین‌المللی است.  این تلاش‌ها به ویژه  در دهه ۷۰ قرن گذشته میلادی و پس از شکست اعراب در برابر رژیم صهیونیستی خود را نشان داد.  اسرائیل با استفاده از عناصر تبلیغاتی وابسته به خود، مفاهیمی از جمله  «ارتش شکست ناپذیر»، «اسطوره تانک مرکاوا»، و «سازمان جاسوسی برتر دنیا» را برای ارگانهای نظامی و امنیتی خود استفاده می‌کرد تا دشمن را در جنگ روانی مغلوب سازد و آنها را به سمت پروژه‌هایعادی سازی روابط با اسرائیل و پذیرش اشغالگری این رژیم در منطقه بکشاند.

قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است ؟ ‏

وقتی نوبت به سفر به دور دنیا می شود ، همه پاسپورت ها قدرت یکسانی ندارند. اما کدام پاسپورت قدرتمند تر است ؟ مردم کدام کشور می توانند با پاسپورتی که در دست دارند به بیشترین سفر بدون نیاز به  ویزا بروند ؟

قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است ؟ ‏

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «سرباز کوچک امام»

رهبر انقلاب

در این کتاب، خاطرات دوران اسارت آزاده‌ی سرافراز آقای مهدی طحانیان در سنین نوجوانی در زندان‌های رژیم بعث عراق (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۹) روایت شده است.

به گزارش مشرق، متن تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «سرباز کوچک امام (رحمه‌الله)» منتشر شد. در این کتاب، خاطرات دوران اسارت آزاده‌ی سرافراز آقای مهدی طحانیان در سنین نوجوانی در زندان‌های رژیم بعث عراق (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۹) روایت شده است.

هدیه‌ مرموز عروسی که جان داماد جوان را گرفت

زوجی که مراسم ازدواجشان را در منطقه «بولندر» برگزار کرده بودند درشب عروسی به همراه هدیه‌های میهمانان به خانه مشترک شان رفتند و با خوشحالی به بازکردن بسته‌ها پرداختند.

اما در میان بسته‌ها یکی از هدایای که به زیبایی تزئین شده بود توجه آنها را جلب کرد. آنها هر چه به‌دنبال نام فرستنده پرداختند چیزی پیدا نکردند ولی با این حال با کنجکا وی بسته را بازکردند. اما ناگهان انفجارمهیبی رخ داد و خانه آتش گرفت. با وجود اینکه عروس و داماد با کمک همسایگان از میان شعله‌های آتش نجات یافته و به بیمارستان انتقال یافته بودند اما داماد براثرشدت صدمات جان سپرد و عروس نیز در شرایط وخیمی با مرگ دست وپنجه نرم می‌کند.

«سیشه میشرا» سخنگوی پلیس منطقه گفت:«تحقیقات در این باره آغاز شده وامیدواریم هر چه سریعتر قاتل این تازه داماد را بیابیم. عروس نیز بشدت مجروح شده و متأسفانه در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.»

توطئه صهیونیستی و خنجر سعودی بر پیکره فلسطین

سال ها قبل از آغاز جنگ جهانی اول، یهودیان صهیونیست کنگره ای را در شهر باله سوئیس برگزار کردند که مهم ترین مصوبه این کنگره مهاجرت یهودیان به فلسطین و تشکیل یک دولت یهودی بود. روز 14 می 1948 روز نکبت و از شوم ترین روزها نه تنها  برای مردم فلسطین، بلکه برای تمام جهان است؛ روز اشغال رسمی سرزمین فلسطینیان و شروع آوارگی بیش از 800 هزار فلسطینی.

در آن روز ظاهرا انگلیس پس از 30 سال، از اشغال فلسطین دست کشیده و فلسطین را ترک کرد، اما پیش از ترک همه چیز را به دست صهیونیست هایی که به فلسطین آمده بودند سپرد و به این ترتیب رژیم صهیونیستی  تشکیل شد.

توطئه یهودی و خنجر سعودی بر قلب فلسطین /  فرزند نامشروع انگلیس چگونه تشکیل شد

تولد فرزند نامشروع انگلستان