ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

وقتی داعشی‌های وطنی سر یک ایرانی را با مته سوراخ و با آهن گداخته سوزاندند!+ عکس

در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

وقتی داعشی‌های وطنی سر یک ایرانی را با مته سوراخ و با آهن گداخته سوزاندند!+عکس

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

سهمیه‌بندی عجیب ارز مسافرتی؛ آنتالیا و پاتایا ۵۰۰ یورو؛ حج ۲۰۰ یورو!

 پس از اوج گرفتن قیمت ارز و تصمیم دولت برای عرضه ارز به نرخ 4200 تومان، بانک مرکزی با هدف تامین نیاز ارز مسافرتی در فروردین ماه امسال سهمیه 500 یورویی برای مسافرت به کشورهای همسایه و نزدیک و 1000 یورو برای مسافرت به کشورهای دور تعیین کرد.

این ارقام با توجه به ممنوع شدن معاملات ارز در بازار، برای مسافران رقم پایینی است اما با توجه به فاصله شدید ایجاد شده بین نرخ دولتی و نرخ بازار، رانت شدیدی را نصیب گیرنده ارز مسافرتی می‌کند. به همین دلیل برخی خبرها حاکی از شکل‌گیری صف طویل در مقابل شعبه بانک ملی در برخی فرودگاه‌هاست.

تشکیل کارگروه مشترک آمریکا و اسرائیل برای ناآرام کردن ایران

پایگاه اکسیوس گزارش داد آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای افزایش فشار بر ایران، کارگروه مشترکی را برای ایجاد نارضایتی داخلی در کشورمان تشکیل داده‌اند.

تشکیل کارگروه مشترک آمریکا و اسرائیل برای ناآرام کردن ایران

بن سلمان در زمان پنهان شدن از انظار عمومی با مقامات صهیونیست دیدار کرده است

به نقل از بخش انگلیسی المنار، گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، در روزهایی که در مقابل دوربین حاضر نمی‌شد با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار داشته است.

خبرگزاری الخلیج الجدید به نقل از چند منبع آگاه مصری گزارش داد ولیعهد سعودی در تازه‌ترین اقدام ریاض برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، با مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

محمد بن سلمان از زمان حادثه تیراندازی در محوطه کاخ سلطنتی در ریاض در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت)، در انظار عمومی ظاهر نشد. روز 5 ژوئن (15 خرداد)، مقامات سعودی تصویری از وی منتشر کردند که او را در حال دیدار با نخست وزیر لیبی در جده نشان می‌داد.

به گفته منابع مصری، بن سلمان در دیدار با مقامات صهیونیست به دنبال تشکیل اتحادی علیه ایران در منطقه بوده است. 

المنار نیز گزارش داد محور اقدامات محمد بن سلمان در راستای ادعای دروغینش مبنی بر حمایت از فلسطین با راهکاری علیه ایران و اردن بوده است.

تیر خلاص به شورای همکاری خلیج‌فارس؛ عربستان و امارات «شورای

بارزترین تدابیری که عربستان و امارات با تشکیل شورای جدید اتخاذ می‌کنند تشدید اختلافات با قطر و محاصره خفه‌کننده علیه آن و نیز تشکیل بازوی نظامی، سیاسی و اقتصادی در خلیج‌فارس است که محور تمرکز در هرگونه جنگ آمریکایی علیه کشورهای منطقه خواهد بود.

تیر خلاص به شورای همکاری خلیج‌فارس؛ عربستان و امارات «شورای جنگ» تشکیل دادند

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه‌‌ای «رای الیوم» به تحولات اخیر در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس پرداخته و نوشته است: بر این باور نیستیم که نخستین نشست شورای هماهنگی عربستان سعودی و امارات، که پنجشنبه در شهر جده برگزار شد، به صورت تصادفی با نخستین سالروز بحران خلیج‌فارس هم‌زمان شد؛ زیرا نشست این شورا و رهبرانش یعنی شاهزاده «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی و «محمد بن‌زاید» ولیعهد ابوظبی به منظور تقویت ائتلاف دو کشور علیه قطر «دشمن کوچک» و ایران «دشمن بزرگ» تشکیل شد.