ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

چرا روحانی در کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شرکت نکرد؟


محمد هاشمی

محمد هاشمی برادر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنگره بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت:‌ هاشمی رفت اما فرهنگ و خطی مشی او به عنوان اعتدال در فضای سیاسی کشور نهادینه شده است.

هاشمی افزود: مسیر اعتدال و مسیر هاشمی ادامه‌دهنده بزرگان دین اسلام و ایران است.

برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد:‌ آیت‌الله هاشمی در دوران عمر مفید خود ثابت کردند جز برای عظمت اسلام و سرافرازی ایران نکوشیدند و حاضر بود در این مسیر همه مسائل را نیز تحمل کنند.

وی تاکید کرد: امروز یک سال است که آن عزیز را در میان نداریم اما با انبوهی از اسنادی که از کردار و گفتارش به جای مانده است، آیندگان بزرگی و بصیرت او را خواهد شناخت.

هاشمی همچنین در خصوص حضور روحانی در این مراسم گفت: بنا به دلایلی که نمی‌دانیم، دو سه روز قبل از دفتر رییس جمهور اطلاع دادند که ایشان در کنگره حضور پیدا نمی‌کنند.


امنیت ضامن پیشرفت کشور است + تصاویر

رمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر  ادامه مطلب ...

قویت روحیه اسلامی، انقلابی با برنامه‌های فرهنگی

 ؛ امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر سرباز که بعدازظهر  روز سه‌شنبه( ۱۹ دی ماه) در سینمای فجر نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی که از تاکید‌های مقام معظم رهبری است، تاثیر فراوانی در جامعه دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی با بیان اینکه برنامه‌های این چنینی در روحیه سربازان و خانواده‌های آنها تاثیر گذار بوده است، افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی باید به نیرو‌های وظیفه سپرده شود چراکه آنها ظرفیت بالایی در نیرو‌های مسلح هستند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر نمایش و تئاتر دارند و فرموده بودند باید سعی کنیم این برنامه‌ها در چارچوب تعالیم اسلامی و انقلاب برای گسترش روحیه شهادت و ایثار باشد.

جهانشاهی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: ما با این برنامه‌ها می‌توانیم روحیه اسلامی و انقلابی و نظامی را بین جوانان گسترش دهیم.


تقویت روحیه اسلامی، انقلابی با برنامه‌های فرهنگی