ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

ایران سرزمین کهن

سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی

در قضای 9 دی، عاشورا به کمک ملت امد

افسران - امام خامنه ای :حرکت عظیم روز چهارشنبه‌ی نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد.

افسران - امام خامنه ای :حرکت عظیم روز چهارشنبه‌ی نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد.



ظیم روز چهارشنبه‌ی نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد. مسئولین قوه‌‌‌‌‌ی مجریه، مسئولین قوه‌‌‌ی مقننه، مسئولین قوه‌‌‌‌ی قضائیه، دستگاه‌‌‌های گوناگون، همه میدانند که مردم در صحنه‌‌‌اند و چه میخواهند. دستگاه‌‌‌‌‌‌ها باید وظائفشان را انجام بدهند؛ هم وظائفشان در مقابل آدم مفسد و اغتشاشگر و ضدانقلاب و ضدامنیت و اینها، هم وظائفشان در زمینه‌‌‌ی اداره‌‌‌‌‌‌ی کشور.


بیانات در دیدار مردم قم در سالگرد قیام نوزدهم دی ماه 19/10/1388

امیر اسماعیلی مطرح کرد: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ به مدت سه روز در منطقه جنوب کشور برگزار می شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ در منطقه جنوب کشور طی روزهای آتی خبر داد.

 امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز (یکشنبه) در نشستی خبری که در قرارگاه پدافند هوایی شهید بوشهریان برگزار شد، اعلام کرد: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ از فردا در منطقه جنوب کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وسعت منطقه ی عملیات رزمایش، خاطر نشان کرد: وسعت منطقه رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷، استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر را شامل شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به مشارکت یگان های مختلف ارتش و سپاه در این رزمایش اظهار کرد: رزمایش مشترک سراسری مدافعان آسمان هفت با مشارکت یگان های پدافند ارتش و سپاه و یگان های کنترل عملیاتی از نیروهای دریایی ارتش و سپاه، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه و همچنین توپخانه ها و دیده بانی های نیروهای زمینی ارتش و سپاه و یگان های دفاع هوایی نیروی انتظامی و بسیج برگزار می شود.  ادامه مطلب ...